veciz sözler…

 

"Görüyorum ki; evleriniz Rum Kayzeri’nin evlerine, lükse hayranlığınız Kisra’nın tutumuna, servet peşinde koşmanız, Karun’un anlayışına, saltanatınız Firavun saltanatına, nefsleriniz Ebu Cehil nefsine, gururunuz Ebrehe’nin gururuna, yaşayışınız sefillerin yaşayışına benziyor. Allah için söyleyin bana, Muhammedi’den olanlar nerede?"

( Yahya Bin Muaz)

"eğer sağ elime güneşi,sol elime de ayı koysalar;vallahi  ben bu davadan yine vazgeçmem."Efendimiz s.a.v.

"Come,come again!..Whatever you are…Whether you are infidel,idolater or fireworshipper.Whether you have broken your vows of repentance a hundred times.This is not the gate of despair,This is the gate of hope.Come,come again…"Mevlana

“Ne yapayım, acele ettim, kışta geldim; sizler cennet-âsâ bir baharda geleceksiniz… Şimdi ekilen tohumlar, zemininizde çiçek açacaktır."Üstad

"Hayatın lezzetini, zevkini isterseniz hayatınızı imanla hayatlandırınız ve feraizle ziynetlendiriniz ve günahlardan çekinmekle muhafaza ediniz."R.Nurdan

"Kendini başıboş zannetme. Zira şu misafirhane-i dünyada nazar-ı hikmetle baksan; hiçbir şeyi gayesiz, nizamsız göremezsin. Nasıl sen nizamsız, gayesiz olabilirsin."R.Nurdan

"Biz öyle bir hakikate hayatımızı vakfetmişiz ki,güneş’ten daha parlak,cennet gibi güzel ve saadet-i ebediye gibi şirindir."R.Nurdan

 "Karanlıkta dile getirmekten çekindiğiniz hakikat,birgün aydınlıkta işitilecek ve gizli mekanlarda öğrendiğiniz inancı birgün çatılardan haykıracaksınız."
 
"başkalarının hayatlarına güneş saçanlar,kendi yaşamlarınıda nurlandırırlar." becon
 
" birimiz şarkta, birimiz garpta, birimiz mazide, birimiz müstakbelde, birimiz dünyada, birimiz ahirette olsak biz birbirimizle beraberiz…"R.Nurdan
 
5 Yanıt

  1. Ya hu siz ne kadar güzel dua ediyorsunuz, bu dualarınız o kadar içten bir şekilde ulaşıyor ki buraya, kabul edilmiş hissine kapılıyorum. Allah sizden razı olsun. Hep dualarınızda yer almak dileğiyle… 

  2. slm ziyaretiniz ve ettiginiz dualar icin tesekkür ederimm,ALLAH TA sizden razii polsunn ve dualarini üstunüzden eksik etmesinn ALLAHA emanet olunn…

  3. KARDESIM SPACE İÇERİĞİ COK GUZEL OLMUS.VE HAKKINIZI HELAL EDIN BAZI YAZILARINIZI ALDIM.SA VE ISTERSENIZ BEN SIZI ARKADAS OLARAK EKLIYORUM.

  4. s.a eline yüreeğine sağlık kardeşim gerçekten çok bilgilendirici bi site rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın inş selam ve dua ile kardeşim a.e.o

  5. ANNECİM ÇOK GÜZEL YAZDIKLARIN BUNLARI OKUYUP HAYATIMIZA GEÇİREREK YAŞAMAK NASİP ETSİN RABBİM ALLAHA EMANET OL 

Bir Cevap Yazın

