…Ey beni benden iyi bilen, zaman zaman ağlatan, zaman zaman sevindiren yardımcım, bugün dilimdeki düğümü çöz, çöz de derdimi sunayım dergahında, yaralarıma ilaç isteyeyim edeple, Senden Seni isteyeyim..

Ah dilim olsan da konuşsan..

Bir garip his yüreğimde, korkudan mı çaresizlikten mi, acıdan mı bilmem, kanıyorum.. Bugün kimsem yok derdimi söylemeye, gözyaşımı silmeye, ellerini arıyorum..
Ve yarın olacak gün doğunca, ben dünlerden kurtulamadım ki ey Rahman.. Ne diyeyim bana sorulanlara, nasıl diyeyim derdimi, ne diyeyim..
Ah dilim olsan da konuşsan, anlatsan içimin içini, beni yiyip bitirenleri… Ah.. Ah.. Anlatsan yaralarımı, anlatsan çaresizliğimi, anlatsan dile asla dökemeyeceklerimi, yüzümü kızartan, içimi sızlatan hislerimi..

Ey beni benden iyi bilen, zaman zaman ağlatan, zaman zaman sevindiren yardımcım, bugün dilimdeki düğümü çöz, çöz de derdimi sunayım dergahında, yaralarıma ilaç isteyeyim edeple, Senden Seni isteyeyim..
Karardı çehrem, bozuldu lehçem, kalbim kırıldı, boynum büküldü, Senin rızanı isteyemedim, dünyevi engellere takıldım, ağladım, yandım… Bugün elimden bir şey gelmiyor, bir kuru duadan gayrı, kime ne pişmanlıklarımdan, mutsuzluğumdan, kim anlar.. Kim dinler bu kırık dökük ifadeleri Senden başka..
Sabur Sensin Ya Rabbi, bana bile katlanan Sensin.. Duaya benzemeyen yakarışlarıma anlam veren, gözyaşlarımı avuçlayan, rahmetine katan, kalbimi ısıtan, yaralarımın tabibi Sensin..
Yolundan gidenleri sevmem Sana gelmeme vesile olur mu bilemiyorum; ama Senin için Sana gelenleri çok seviyorum, belki bu hissiyatla nefsimin oyuncağı oldum, utanç duyacağım ameller işledim, ama biliyorsun ki bu günahımdan koktuğumdan çok rahmetinin beni de saracağına ümidim var, çok kuru bir ümit bu biliyorum; ama bir gün diyorum belki her şey değişir, ben de O’nun için yaşayanlardan olurum, O’nun yolunda her şeyimi feda ederim..
Ah Rabbim ah… Şikayet edeceğim kimse yok Sana, kimse incitmedi beni, kırmadı kanadımı, herkese hakkım helaldir de şu nefsime dinletemedim bir Sözünü.. Ah Rabbim onu ıslah et, beni göz açıp kapayıncaya kadar bile nefsimle baş başa bırakma.. Kendi elimle kendimi yakmama izin verme, yakacaksan Sen yak aşkının ateşinde, kor et yüreğimi Senin için yansın, kül olsun, ama ne olur boş sevdalarla tüketme Adınla huzur bulan yüreğimi, Sana çarptı mı hayat bulan kalbimi, son durağa kadar Seni söyleyip Sana atacak kalbimi..

Doğru bugün derdimi diyecek bir tek kul yoktur; fakat Senin her şeye gücün yeter, beni Senden başkasına muhtaç etme, kalbimi dininde sabitle, onun başkasına yanmasına, yolundan ayrılmasına, yanılmasına müsaade etme.. Senden başka ilah yoktur, Sen merhametlilerin en merhametlisisin.. Selat ve selam Kainatın Efendisi Hz. Muhammed Sallallahu aleyhi veselleme, Hamd Sanadır ey Alemlerin Rabbi, ey her şeye nigehban, ey Rahman, ey Rahim, ey benim de Rabbim.. Amin..


16 Yanıt

  1. Günahlara ağlamak,ayıpları ıslah etmek,ALLAHU TEALA\’ya ibadet etmek, nefsinin arzu ve isteklerine boyun eğmemek ,ALLAHU TEALA\’dan korkan kalp;mümin için ne güzeldir.Allah razı olsun kardeşim selam ve dua ile

  2. Ateşi Yarattın Suyu da .. Ruhumuzda Yanan Kötülük Ateşlerini Merhametinin Suyuyla Söndür.. Baharı Yarattın Güzü de .. Suçlarla Sararmış Yüzlerimize Bağışlama Baharında Neşeler Saç! Cezayı da Yarattın Affı da.. Cezaya Uğrayıp Mahcup Etme…Kerem Et Bize Affınla Sevindir! Çukurları da Yarattın Dağları da.. Bizi Fenalık Çukurlarından Kurtar…İyilik Dağlarının Zirvelerine Ulaştır! Derdi de Yarattın Dermanı da.. Onulmaz Dertler Verme…Kapından Başka Yerde Bize Derman Aratma ! Eksiyi de Yarattın Artıyı da.. Amel Defterlerimize Yazdırdığımız Eksileri Sen Artıya Çevir ! Farkı da Yarattın Benzeri de.. Farklılıklarımızı Zenginlik Bilmemizi…Benzerliklerimizi Çoğaltmamızı Sağla ! Hatayı da Yarattın Tövbeyi de .. Bilerek Veya Bilmeyerek Yaptığımız Hatalar İçin Tövbe Etme Fırsatı Bağışla! Irmağı da Yarattın Denizi de … Birer Irmak Olan Bizleri Rahmet Denizine Taşı ! Korkuyu da Yarattın Cesareti de .. Korkularımızın Üzerine Cesurca Girmemiz İçin Bize Güç Ver ! Mesafeyi de Yarattın Yolu da.. Doğruyla Aramızda ki Mesafeyi Senin İstediğin Yolda Yürümeyi Nasip Et ! Noktayı da Yarattın Çizgiyi de .. Savruk Birer Nokta Olursak Bizi Hakikat Çizgisinde Buluştur ! Öfkeyi de Yarattın Şefkati de.. Öfkeye Kapılarak En Kısa Zamanda Bizi Şefkat Kıyılarına Ulaştır! Parçayı da Yarattın Bütünü de… Parçalara Ayrılmış Bağlarımızı Bir Bütün Halinde Birleştir! Serti de Yarattın Yumuşağı da … Sertleşmiş Duygularımızı Sevgi Örsüyle Yumuşak Hale Getir! Şeytanı da Yarattın Meleği de.. Şeytanın Ayartmalarından Bizi Koru…Melekleri Bize Yoldaş Et ! Tuzu da Yarattın Şekeri de.. İçimizden Kopup Gelen Tuzlu Sözlerimizi Dilimizde Şekerleştir! Uykuyu Yarattın Uyanıklığı da.. Uyanıklık Nimetinin Kıymetini Öğretip Gaflet Uykusundan Uyandır ! Üzüntüyü de Yarattın Sevinci de.. Kırgınlıklarımızın Üzüntüsünü Bayram Sevinçlerine Dönüştür! Vermeyi de Yarattın Almayı da.. Alırken Onurlu Kalmayı…Verirken Cömert Olmayı Unutturma! Yavaşı da Yarattın Hızlıyı da.. Sonu Sana Varan Yarışta Yavaşlarsa Adımlarımız Desteğinle Hızlandır! Zoru da Yarattın Kolayı da… Zorlukları Kolayca Aşmamız İçin Yüreklerimize Direnç Ver ! O Güzel Yüreğinize Hiç Düşmesin Hüzün…Mahşerde Bile Gülsün Her Daim Yüzünüz… Amin….Amin….AminnnEMEĞİNE SAĞLIK ABLASININ CAN AHMEDİ ALLAH RAZI OLSUN O GÜZEL YÜREĞİN DERT KEDER GÖRMESİN İNŞAALLAH SELAM VE DUA İLE..

  3. _♥..___♥___.______________________.(▒)(▒))_♥..♥.__.._______________________,(▒)(@)(▒)))_♥_..__♥..________________________(▒)(▒)))___♥______.__._,_______(▒)(▒)))____________(▒)(▒)))___♥__.__..__._____.__.(▒)(@)(▒)))_.___.__.(▒)(@)(▒)))___♥________.__._____..(▒)(▒)))_.______.__..(▒)(▒)))_♥____♥.___.(▒)(▒)))__________(▒)(▒)))____________(▒)(▒)))_♥____…__(▒)(@)(▒))))_.___.(▒)(@)(▒))))_.___._.(▒)(@)(▒)))_♥___♥_.___(▒)(▒))))_.____.__..(▒)(▒))))_._____.__..(▒)(▒)))_♥____♥.__________.,_.(▒)(▒)))___________(▒)(▒)))………./..)_♥♥.__.._.__________(▒)(@)(▒)))_._____.(▒)(@)(▒)))——–\\)_♥___♥_._________.__(▒)(▒)))._______.__..(▒)(▒)))………(@/_♥____♥._.__ ___________\\\\_\\\\_\\\\_/__/__\\\\_\\\\_\\\\_/__/_.___♥._..______________ ____\\\\_\\\\__/_/)\\\\_\\\\__/_/___♥___._.__________`____________\\\\_\\\\_/`_\\\\_/_/_.____._.._CAN ______________(\\\\_\\\\__/_/()\\\\_\\\\__/_)_.____._…ABİCANIM ____(\\\\_\\\\__/_/()\\\\_\\\\__/_/)__(¯`·.(¯`•♥ •´¯).·´¯) (¯`·.(¯`•♥ •´¯).·´¯) (¯`·.(¯`•♥ •´¯).·´¯) (¯`·.(¯`•♥ •´¯).·´¯) (¯`·.(¯`•♥ •´¯).·´¯) (¯`·.(¯`•♥ •´¯).·´¯) »♥«GÜZEL GÖNLÜNE SAĞLIK BİDENEMMMM»♥«»♥«İYİKİ VARSIN ABİCANIM»♥«İYİKİ VARSINNN»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«http://www.izlesene.com/video/muzik-ya-muhammed-ey-can-ahmet/257034»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«»♥«

  4. Sessizliğin çığlıklarına düştüm…Ne yana baksam sen bakıyorsun kirpiklerimin penceresinden…Şimdi hangi kuytunda susar avazım…Yoruldum, hiçbir hikayenin kahramanı olamayacak kadar uykum var…Başımı koyduğum yastıkta, Yokluğundan olma koca boşluklara düşüyorum hızla…

  5. GÜNAYDIN COK TŞK EDERİM GÜZEL BİR HAFTA GECİRMENİZİ DİLERİM..YAZMIŞKadir Mevlâ’m bu sevdâyı;Damar damar öze yazmış!..Gül eylemiş hoş edâyı;Kalbe giden ize yazmış!..Kula vermiş cümle varı;Vecde salmış vefâdârı!..Edep, erdem, namus, arı;Tesbih eden söze yazmış!.. Cana sunmuş emâneti;Duyan tatmış adâleti!..Bir ibrette bin hayreti;Gönül denen köze yazmış!..‘Sabır’ demiş bende bana;Aşk odunu sermiş cana!..Nefsi atmış bir cihâna;Ömrü çoğa aza yazmış!..Gün müsâvi olmaz güne;Günü almış dünden öne!..Bu hikmeti döne döne;Hakkı gören göze yazmış!..Bilmiş gönül âlemini;Öyle çalmış kalemini!..Ömrün o son gül demini;Yaza, kışa, güze yazmış!..

  6. Hepimizin hikâyesi aynı! İçimizdeki tenhalıktan, dışımızdaki kalabalığa gider geliriz. Yalnızlıkları yüklenip kendimize döndüğümüzde ise, artık kalabalık içimizde yürümektedir.Aynada görünen suretimizden çıkıp, pergelin sabit ayağını kalbimize sabitleyip, muhite doğru bir seyahate hepimizin ihtiyacı var.Bakışlarımızı ve dikkatimizi aldatıcı, oyalayıcı sahte tezahürlerden çekmeden; idrak edici bir ‘fark edişe’ sahip olmadan; ne Yunus’un vârisi olabiliriz ne de yeni bir hamlenin, dirilişin öncüsü…Bunu artık anlamak, idrak etmek ve bir yerden başlamak gerekiyorsa; önce ağlamamız lazım!Gözyaşı bizi yüreğimize götürür. Yoklayalım, yüreğimiz yerinde mi?..İsa Yar

  7. Amiiinnn…Ahhh anlatamadıklarım… Ah itiraf edemediklerim ama Yaradanım tarafından çok iyi bilinen belkide yüzümün yere indirilmesine sebep olacak nefsime uyuşlarım.. anlatamasam dillendiremesemde sence malum Ya Rabbi desem Af kalemini bu aciz/ler için hareket ettirirmisin Ya Rabbi!layık değilsem/k de muhtaçlığım/ız-a olan inancım tamtekmil. lutfen ve keremen kalbi yalvarışlarımı/zı duya say inş. :\'(

  8. EY RABBİM Ey iyilikleri sonsuz Rabbim! Ben Senin aciz bir kulunum Ben ki hatalari sevaplarindan çok, Lütuflarin karsisinda nankörlüge dalmis bir zavalliyim Sen bütün noksanliklardan uzaksin Sen merhametlilerin en merhametlisisin Ey Rabbim ! kapina geldim, iyilik diliyorum Biliyorum ellerim kirli, yüregim kirli Iyi seyler yapmissam bu Senin yardiminladir Kötü seyler yapmissam bu kendi elimledir Verdiğin hastaliklar merhametinin varligini gösteriyor Musibetlerin Senin adaletindir Ve biliyorum ki beni sefkatinle tokatliyorsun Ve biliyorum ki bedenlerin ve yüreklerin Mutlak sahibi ve temizleyicisi Sensin Ey darda kalmislarin siginagi Ey mutlak güç ve kudret sahibi Dardayim ve sikintiliyim Çöllesen toprak gibi, çaresizim rahmetine Rahmetin ve magfiretinle bana can ver Kur\’ân\’ini, kalbimin nûru, derdimin ilaci yap Bütün kalbimle Seni sesleniyorum Bütün hücrelerime Seni anlatiyorum Biliyorum ben degersizim Biliyorum hersey benden uzaklardadir Ama Sen adilsin, Sen sâfisin Sikinti ve zorluklar bana dokundu Ümitsiz degilim ama kalbim kirik Biliyorum ki sen, kalbi kiriklarla berabersin Rabbim, bu kalbi senden baska onaracak yoktur Sana feryat ediyorum Ya Rabb!Hayırlı Cumalar sevgıyle kal can kardesım

  9. “İnsanların sıkıntılarına katlanmak, Allahü teâlânın beğendiği, Resûlullahın sevdiği ve evliyânın özendiği bir ahlâktır.” (Mevlânâ Hâlid-i Bağdâdî)Güzelliklerle, gülümsemelerle, sağlık ve esenlikle kalın..Huzurunuz ,mutluluğunuz daim olsun inş. .Allah,a emanet olun..Cumamız mübarek olsun..

  10. Allah razı olsun kadeşim

  11. Bir kelebek düşleyin, özgürlüğe kanat çırpan… Varolan sevdasına doğru uçarken, etrafına saçtığı umutları düşünün. Her umudun bir rengi olsun… Bu renkler sonra birleşerek bir kelebek güzelliğinde yüreğinize sevgiyle konsun…Çünkü “KELEBEKLER SONSUZA UÇAR…”ÜÇ AYLARIMIZ HAYIRLARA VESİLE OLUR İNŞ.ABİCANIM…BİDENEMM.HERŞEY GÖNLÜNDEKİ GİBİ OLSUN….ALLAH,A EMANET OL..SELAM VE DUA İLE….

  12. Birbirimizden gizlediğimiz bu yalanlarda neyin nesiBu Ãlem YÜce Sultanın değil mi?Neyi paylaşamıyoruz Üç gÜnlÜk dÜnyadaHer şey kaybedildikten sonra mı anlaşılsınGözlerimizi mezarda açtığımızda mı?Hatırlayalım gÜnahlarımızıNedir bu bitmek tÜkenmek bilmeyen hırsNedir bu savaş,Nedir bu cimrilikbiliyoruz aslında,,biz biz değiliz artıkkkk..

  13. Queridos amigos! tengo poco tiempo estos dias, los quiero! te dejo mi amor. gracias!!!Dear friends! I have little time these days, I love you! I leave you my love.thanks!

  14. “Allahumme ğaşşinî fîhi bi’r-rahmet, verzugnî fih’it-tevfîga vel-isme, ve tahhir galbî min ğayahib’it-tuhmet, ya rahimen bi-ibadih’il-mu’minîn.”Anlamı: Allah’ım! Bu günde rahmetinle beni kapla; bu günde bana -iyi amelleri yapmak için- tevfik ve -kötü amellerden- korunma -gücü- lütfeyle ve beni şüphe ve suç unsuru addedilebilecek şeylerin karanlığından temizle; ey mümin kullarına merhametli olan -Rabbim!-ramazanı şerifin mubarek olsun selam ve dua ile….

  15. __|_______________#_______________|_(___)………………#—-#………………(__)_|#|…………..#———-#……………|#|_|#|……….#—————#………..|#|_|#|…….#…….Welcome……#……..|#|_|#|…….#…..Ramadhan…..#………|#|_|#|______#__by zahra___#_______|#|_|#|_(___)_############_(___)|#|__|#|__|#|**|_______*_________|**|#|__|#|_|#|__|#|**|_____*___*_______|**|#|__|#|_|#|__|#|**|___**_____**_____|**|#|__|#|_|#|__|#|**|___**_____**_____|**|#|__|#|happy ramadhan mubarak

  16. Tek kelimeyle Super otesi bi yaziymis… Diycek baska bisi bulamiyorum…Yazanin yuregine saglik…

Bir Cevap Yazın

