Ey can şimdi uyan!…

Ey can şimdi uyan!!!
Gidiyoruz can haydi toparlan…
Şimdi hicret vakti Sevgili diyarına
Fani ruhlardan sıyrılıp Bakiyi bulmak için koyul yola
Dur can gerek yok ona buna
Yanına kalbini al can…
Çünkü bir tek oradadır BAKİ(c.c) olan…
Elmas KILIÇ
8 Yanıt

  1. Görünce çok şaşırdım bu benim çok hüzünlü olduğum zaman yazdığım bir yazı idi

    • Bir Forum sitesinde denk geldim yazarı belli değildir mademki yazı size ait inşallah isminizi altına eklemek isteriz isim olarak ne yazmamızı isterseniz kardeşim..Baki selamlar dua ile

      • evet risaleforum.nette imza signatürü olarak kullanıyorum Elmas
        Kılıç olarak eklerseniz sevinirim teşkkürler…

        • Çok Doğru bir konu ararken Risaleforum sitesinden almıştım Allah c.c. razı olsun Baki selamlar dua ile yüreğinize sağlık Elmas kardeşim

  2. Estağfirullah kusura bakmayın…Ben nasıl üye olabilirim buraya?

    • blogun ana sayfasında sol üst köşeden Yazılar Rss yazar yere tıklayıp takip edebilirsiniz İnşallah Allah c.c. razı olsun

      • ana sayfaya geldim yazılar rss yazan yere tıkladım farklı kutucuk açıldı onaylanmadı yani olmadı

        • doğrudur özet akışına abone ol yazıyor ona tıkladıktan sonra küçük bir kutucuk geliyor ve orda da abone ol demeniz yeterlidir bu şekilde sonlanıyor inşallah

Bir Cevap Yazın

