Allah için sevmek…


Bir gün Peygamber Efendimizin huzuruna gelen bir kimse, oradan kalkip gitmekte olan bir baska müslümanin arkasindan :
“Ya Rasulullah, ben bu giden adami seviyorum” demisti….
Peygamberimiz (s.a.v) ona
“öyle ise ona kendisini sevdigini bildir” buyurdu…
bunun üzerine o zat o kimsenin arkasindan gitti, ona yetişti ve :

“Ben seni Allah icin seviyorum” dedi…

bunun üzerine o Müslüman:

“Öyle ise
beni ugrunda sevdigin Allah da seni sevsin”…diye dua etti….
(Ebu davud)

Bir Cevap Yazın

