Dost mu dersin…

Dost mu dersin,arama taa oralarda,neden bakarsın ki bu kadar uzaklara..?
Bazen olur,görürsün onu kapının ardında,belki de eşikte iki oda arasında kaldığında!!

Eğer aradığın zor günde,sevdiklerin birbirinden köşe bucak kaçtığı günde tutmaksa elini,
öyle bir yerde karşılaşmalısın,öyle bir yerde tanışmalısın ki onunla;
başladığı gibi devam edip,her geçen gün daha da büyümeli,
güvenmelisin nasıl inandıysan Allahu tealanın varlığına,
son anda o yetiştiği zaman ilahi kabul etmeli şehadetini..

Eğer bir gece de karşılaştıysan sana güneş olmalı,
fecr de karşılaştıysan nida olmalı,
küçük ölüm anında seni uyandıran ezan olmalı
ve sen olmalı titrediğin bu kez son dediğin anda!!

Onunla paylaştığın sofra olmalı tek kabdan yenen,
içtiğin su zemzem tadında,
belki de baktığın seccade
vesile olmak için cennet-i ala ya!!

Dört duvar arasında kalmamalı bu dostluk sır gibi,
Açılmalı okyanuslara,sevdaya teheccüdde duayla…

Taşmalı duygular onla sarıldığında,
gözüne bakmaya kıyamamak,
çıplak ayaklı yürüdüğünde üşümek onun yerine..
ve sızlasa saçının bir teli,canından can koparmak olmalı..!

Ve eğer o varsa durmalı tüm mânâ!!

Artık öğrendim dostluğun yıldızlar ve gece gibi olduğunu
ve öğrendim ki her yıldız benim dostum
ve her dostum benim gecem!!
İlahi;burada olmamı sen istedin,etrafımdakileri sen gönderdin..

Cenneti âlâ’da sevdiklerimizden ayırma,

Sen kaviy’sin,bizi,dostluğumuzu, muhabbetimizi kaviyy eyle..

Bir Cevap Yazın

